torsdag 14 mars 2013

En brilla i luften...


Men det känns som så mycket rullar just nu och dessutom är solen på väg fram.
Kanske det är just det.
Mycket bomull idag.

Jag hann med en fika på stan med Torbjörn Andersson och Anders Hansson.
Det hade gått fint att sitta hur länge som helst.
Rätt som det var kom Kalle Melander in genom dörren.
 Så fint.
Strax efter kom Laura Mendelin in genom dörren.
Vilken slump och så härligt.

Efter några bilder (jobb) till körde jag upp till redaktionen där Per (Canon) Carlsson tagit plats i soffan för att lära oss lite om nya inställningar och sånt på kamerorna.
Peter Frennesson kan sånt där, han är en manual-kille så han jonglerade lite med sina glasögon istället.
Albin Brönmark sitter bredvid och är såklart storögt imponerad.
Jag lärde mig att jag under alla år haft min skärpa inställd på fel sätt vilket låg långt inne att fråga om.
Nu har jag ställt den rätt och nu är det lite som en nystart liksom.
Bomull på många sätt.

Lars Brundin och Emma Larsson lyssnade riktigt bra som du ser här nere.
Imorgon är det fredag och vi har fredagsbön hos oss. Hussein El-Alawi håller i fredagsbönen och jag kan redan nu säga att Åsa Sjöström kommer vinna veckans bild.

Det känns fint.

Nästa vecka ska vi spela curling.
Ja, du hör ju.


2 kommentarer:

Anonym sa...

bertätta mer om vad ni lärde er, tips tricks liksom!

Lars D sa...

Per gick igenom hela grejen där bakom, en hel del alltså.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden