söndag 17 mars 2013

Slutet

Min sista arbetsdag för den här långveckan. Efter söndagen är jag faktiskt ledig ett tag så mitt bord är fullt av post-it lappar som ska få mig att komma ihåg alla grejer som ska fixas innan jag går hem idag.
Jag jobbar med bästa IDK och solen skiner så det finns inte mycket mer att önska egentligen.

Årets Bild veckan har smått dragit igång i Trollhättan, det blir fint.
På onsdag ska vi curla med avdelningen och det blir spännande det också även om jag är rädd att den där plankan bakom kommer vara helt trasig.
Vi får se och du som följer den här bloggen får ju säkert en rapport.

Webben på tidningen får fint beröm för vår podcast vi la ut förra veckan.
Du har hört den va?
Här annars.
Det var roligt, både att göra den men också att det kommer mail om den.
Några har klagat lite på att Åsa Sjöström hörs lite dåligt och när jag lyssnar låter hon hur bra och starkt som helst.
Märkligt det där.

Förresten är detta inlägg 100 i mars månad så nu kan jag andas ut lite.
Men vill du snabbt ha reda på vem som vinner vad i svenska Årets Bild, ja då är det just här du ska hålla dig framme.
Jag tänkte "live-blogga" direkt från prisutdelningen nämligen.

Igår var jag i Hässleholm och plåtade Robin som vann schlagern och var hemma på torget igen.
Solen sken men det är stana så kallt ändå.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden