söndag 10 mars 2013

Söndag

Lördagen gick fint åt att skriva en krönika som du säkert ser inom kort.
Skriver inte mer om det i detta nu för jag tror det är lite hemligt än så länge.
Men du får veta när det är tid för det.

Jag gick också igenom alla ansökningar till "Malmöstipendiet" som kommer delas ut samma kväll som Årets Bild.
Vi i PFK södra instiftade ett stipendium som ligger på 10000 kr och ska ge någon spark i arselet till oss fotografer tänkte vi.
Många har sökt det och det är hög kvalité på allt, nu ska vi i styrelsen enas om vem som ska få det och så får du veta i Trollhättan.
Inspirerande.

Idag kommer Kalle Melander också.
Jag fick vårkänslor av det, så glad blev jag och ska nu bädda en säng till honom.

Har jag tur ska jag hinna sätta mig med några gig jag har framöver också. Det kommer närmare och tar ju alltid tid i huvudet innan man satt sig ordentligt.
Ett i Växjö och två i Skurup närmast här.

Ny vecka imorgon och jag ska jobba en hel del med en bilaga som kommer snart.
Mycket ringa och boka och strul med andra ord.
Det löser sig.
Jag har ändå långvecka så jag kör 7 dagar på raken.
Prao (två. tvillingar) imorgon.

När jag går av mitt skift på söndag så väntar en fin vecka med Trollhättan och prisutdelning.
Mmmm, det känns fint.

Tvålen Dove tar upp kampen, läs och se mer här.

På fredag delas norska Årets Bild ut så ser vi hur det ser ut där.
Svenska Thomas Nilsson får pris, det vet vi.

Fin söndag på dig!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden