onsdag 24 april 2013

Annie "rear" ut sin bostad

Jag ser att Annie Leibovitz tvingas rea ut sin bostad, så passa på.
Nu har hon gått ner till enbart 29 miljoner dollar.
Ta dig en titt hur damen har det hemma här.
Frukt i korgen.

Själv var jag på pensionärsmässa idag och damerna där spelade kort och skrattade mycket.
Fint på något sätt.
Innan det träffade jag några män som gick matlagningskurs och en av dom, Arvid halade upp sin iPhone5 ur fickan och visade, som han sa bilder på några polare.
En glädje i det med. 
Jag vill också vara 90 år.
Men jag har ju en iPhone ändå.

Jonas i NY tipsar om både detta och detta idag.
Tack Jonas.

När jag kom hem idag fick jag ett mail ifrån SJF att jag fått deras englandsstipendium.
Det innebär 2 veckor i London i september för engelska-studier.
Hurra!

PFK möte imorgon med Moa Karlberg och jag tror faktiskt jag har koll på det mesta nu.
Skönt.

Jag känner mig glad på något sätt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden