fredag 26 april 2013

Fredag

Min tid i Lund börjar gå mot sitt slut och jag packar ihop och städar upp efter mig.
Jag går såklart bort till Press-stop och spenderar för mycket pengar på tidningar.
Det är en fin syssla såhär vid månadsskifte.

Jag fyller i mina stipendiepapper och inser vad roligt det är att jag fick det.

Jag lyssnar på Sigur Ros nya singel, gör det du med här.

Såg också att U2 kommer med en ny skiva till hösten.

Fåglarna tog jag i onsdags förresten.

Se den här cykelfilmen.

Igår fick jag WPP-boken och det är ju satan så mycket bra det är och snyggt rakt igenom.
Lay-out och det hela.
Canon bloggar dessutom från pris-helgen där nere och den hittar du här.
Just i denna stunden snackar Larry Towell.

Nu ska jag åka in och lyssna vad Håkan Röjder har att säga på bönen och rösta fram veckans bild.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden