söndag 14 april 2013

Lund-Bombay-Lund och lite Holga.


2008 fick jag chansen att åka till Indien och tog den såklart direkt.
Vilket land.
Här är några bilder från Bombay station.

Idag är det dock söndag och jag laddar inför en ny vecka som jag ska göra på vår Lunda-redaktion.
Jag har sänt några mail till chefer med jobb jag vill starta upp och komma igång med.
Jag funderar på en såndär Fujifilm x-pro1 men jag vet inte jag...
Vi får se.

På tisdag är jag inbjuden till sport-redaktionen för ett möte.
På kvällen ska min dotters fotbollslag fotograferas och det är inte jag som gör det.
Bra det.
Jag bara iaktar.

Nästa helg hoppas jag börja med en liten stickning.
Det känns fint i magen det med men jag säger inte mer. 
Vill inte ha den pressen på mig.
Också.

Moa Karlberg är klar för vårt årsmöte som är den 25/4 vilket blir riktigt bra och spännande.

Kanske dags att göra ett jobb med Holgan igen...nej, förmodligen inte. Nu gör ju folk det mycket lättare med sina iPhones. 
Billigare dessutom.

Jag tror jag håller här nu och som sagt, hämtar mig inför veckan som kommer.
Det blir fint. 





Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden