lördag 13 april 2013

Skratt


Det är lördag och jag är uppe en sväng på jobbet och vill mest berätta att nu är deklarationen inne.
Jag drar över den punkten med röd penna.
Sa du skönt?

Nu väntar träning så det är en fin lördag med andra ord.

Bilden jag använder för detta inlägget tog jag för länge sedan när jag skulle bildsätta Povel Ramles låt "skratt".
Ingen logik, bara roligt.
Modellen är fin också.


För den riktigt intresserade.
Jag har köpt sill (riktiga) som jag låtit lägga på modellen och dragit gladpack runt hela henne.
Jag har plåtat på diafilm som jag framkallat fel i vanlig negativframkallning (såkallad popsoppa).
Sen har jag också passat på att elda med en tändare på negativet.
Det var lite så jag jobbade...

1 kommentar:

Mikael P. Sundqvist sa...

Kreativt!

Sill, pop(soppa) och skratt får mig att tänka på Åke Jävel.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden