fredag 19 april 2013

Veckans bild!

Foto: Thomas Löfqvist/Sydsvenskan

Emma Larsson pratade mycket riktigt om Ungern på fredagsbönen.
Själv kände jag mig inte på topp så jag var tyvärr lite seg.
Men hon är ju bara så duktig.
Härligt med sådana kollegor.

Sen vann jag veckans bild. Det blev 4-4 mellan mig och Thomas Löfqvist.
Det kändes fint efter en arbetsvecka och få kamma hem det tillsammans med vår "senior photographer".
Men så visade det sig att en av våra kollegor inte hunnit rösta och hen sätter sin lapp på Thomas bild.
Jag tog Thomas i hand och gratulerade åtminstone.
Såklart förresten.
Grattis!

Jag är rädd för att jag håller på att bli sjuk, känner mig inte på alerten direkt.
Imorgon tänkte jag börja med en ny "stickning", det är verkligen på tiden.
Roligt!

Ni andra kan ta helg nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har varit kung i Lund under hela veckan, du är bäst, fast var lite gnällig i dag.
Kungakram

Lars D sa...

Tack kungen! Men det blir jag ärligt talat aldrig:-)
Gnället var nog den där huvudvärken och mattheten.
Förlåt.
Vi tar nya tag nästa vecka.
Ha en fin helg,

LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden