onsdag 22 maj 2013

Rycket


När jag blir stressad så börjar mitt öga att rycka. Små små darrningar och då vet jag att det är mycket just nu.

Jag var på jobbet vid 6:30 och har försökt avsluta min klippning av en liten film jag jobbat med.

Strax innan det blev jag avrättad i ett garage vid ett köpcenter här i Malmö.
Jag kan dock lägga till att jag försökte klara mig eller komma undan, genom att dra upp fönstret så att förövarens arm klämdes och jag körde iväg med honom springandes vid sidan.
Det jag inte tänkte på var att hans kupan dök upp genom den andra dörren och senare avrättade dom alltså mig mot den röda väggen där under Entrés köpcenter.
Klockan var då bara 04:30.

Vi fick tyvärr ställa in kvällens "biokväll" för intresset var för litet.
Synd.

Det kommer in anmälningar till sport-foto-workshopen och det känns riktigt roligt.
Anmäl dig du med.

Idag ska jag lämna ifrån mig ett jobb.

Min dator ska idag in på uppdatering och sen är allt borta och på ruta noll igen.
Fan! Där ryckte det till igen...
Ögat alltså.

Packning senare för en kortare tripp med jobbet.
Det blir festligt.

Bilden är från Dublin som du ser.


2 kommentarer:

Jonas sa...

Igår natt blev jag avrättad med sju skott.
Säck över huvudet och bakbunden.

Sa du stressad???

Anonym sa...

Mitt vänstra ögonlock har ryckt i tre veckor nu... Har varit för stressad för att koppla ihop det med stress. Måtte det sluta att rycka snart.
/Kram Banken

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden