tisdag 11 juni 2013

Använd ilskan där den når resultat!

Det är tisdag.
Men det visste du redan.

Skolavslutningarna står som spön i backen.
Det innebär att vårterminen 2013 är över.
En riktig skitvår om jag ska vara ärlig.

Men mycket bra också såklart, så är det alltid.
Berg och dalbana.
Upp och ner.

Fokus på de bra sakerna.
Alltid.

Jag är riktigt glad att workshopen som jag och Jonas Lindkvist ska hålla i till sommaren har dragit mer än 20 personer nu.
Vi stoppade vid 15 och har alltså en väntelista.
Jag trodde inte vi skulle komma upp i 6 stycken.
Skönt att ha fel.

Många olästa fotoböcker. Dumt och dåligt.
Ge det tid liksom.

Min systerdotter skriver fint i tidningen ser jag, en krönika och tar studenten med MVG i alla ämnen.
Respekt.

Jag ser bröderna Broman i en liten reklamsnutt, se den du också här.

Ledig imorgon igen.

Jag får ett JA på en reportageidé.
Alltid fint.

Söker sponsorer, det går ganska bra faktiskt.

Det var sommar idag i Skåne.
Sen blev det höst på kvällen.

Måste sortera bättre på datorn, slarvigt.
Stör mig.

Tipsades om en "ny" hårddisk som skulle vara bra.

Emma Larsson, min kollega är duktig.
Ja, det visste du redan.
Såg en liten premiärfilm av henne.

Johan Resborn ska ställa ut i stan, kolla mer på hans hemsida han skapat för projektet.

Daylight Digital kommer med en ny app, tycker jag du ska ladda ner.
Sök själv.

Vill så gärna få tag i filmen om Ragnar Axelsson.
Söker och söker.

Av att skratta mår du bättre.

Bilden är såklart från Dublin.
Sista.
Jag lovar.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden