måndag 8 juli 2013

Färg?


Vad fint, jag får ett mail där betoningen ligger på att jag så ofta lägger ut svartvita bilder.
Visst, så är det.
Jag gillar det.
Tycker nog att färgen tar bort intrycket till 80% av alla bilder.
Så är det bara.
För mig och nu råkar ju detta var min blogg och där gör ju jag hur jag vill, eller hur?
Men jag är ändå glad för mailet.

Här kommer då två knäpp från ikväll i färg.

Annars sitter jag och lyssnar på den här även om orginalet egentligen är bättre.
Ser en bild på facebook med Thomas Nilsson, Linda Forsell, Axel Öberg, Martin von Krogh, Sara Strandlund, Lars Epstein och några till som myser på en uteservering.
Det ser fint ut och jag måste säga att jag blir lite avundsjuk. 

Det är kväll, eller natt mer i Istanbul.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden