onsdag 18 september 2013

Cell


Visst, jag är kvar i London.
Nu börjar jag bli riktigt trött på grammatik, verb och adjektiv.
Jag måste andas mer frisk luft.
Visst, jag går genom Hyde Park på morgonen och det är en fin stund. 
Det har blivit en fin liten vana, men jag saknar fotograferandet ordentligt nu.

Men verkligen inte mycket tid eller ork till annat.
Känns lite märkligt.

Idag var vi på studiebesök på en polisstation och tittade.
Ja, du ser ju en cell på bilden.
Om jag räknat rätt så är utbildningen för att bli polis i London 30 veckor.
Inte särskilt länge alltså men som polisen sa:
- Nu är det nya rön om det där.
Hans bordsgranne säger att det är kortare idag.

Fotografiskt ska David Bailey ställa ut i London i februari och tunnelbanan är fylld med information om det.
Det är ju bara det att det är en bit dit.
Eller hur?


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden