söndag 22 september 2013

Shut Up´n play yer guitar!


Tillbaka till vardagen.
Imorgon är det jobb igen och jag får för mig att jag ska träffa en filmmänniska som ska godkänna både text och bild innan publicering.
Tjena!

Jag saknar Tommy Svensson på Dagens Nyheter.
Sånt där larv hade han bara skakat på huvudet åt och sagt:
- Nu har du 20 sekunder på dig att vara med i DN, sen går jag och så hade Tommy gått.

Men nu rullar det på, på jobbet igen alltså, får se vad som hänt när jag checkar in klockan 09:00 måndag morgon.
Det är helt klart nya tider och det händer saker hela tiden.

Jag återkommer med mer när jag vet något.

Bilden är tagen i en cell i London.
(Lyxcellen)
Kan fortfarande inte fatta att du är polis efter 30 veckors utbildning i London.
Ja, ja.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden