onsdag 9 oktober 2013

Ett typiskt "Lasse-jobb" säger Jonas Lindkvist

Singapore

Haha, jag blir glad när Jonas Lindkvist säger att han gjort ett typisk "Lasse-jobb" om sina sovande kineser på Ikea i Peking.
Ja, du såg dom igår, eller hur?

Men först tänker jag "vad menar han med det" men inser att ja,  så kanske det är.
Jag plåtar ofta sovande människor.
Du ser ju ett gäng här, inte allt:-)

Kanske en framtida utställning alltså.

Eller som Thomas Löfqvist, min fina kollega brukar säga när jag ska ut och resa.
"Försök ta någon som är vaken också".

Helsingborg

Jag blir glad idag. 
Jag får två förfrågningar om gig till våren om bildjournalistik.

Jag ser att det verkligen stämmer.
Ragnar Axelsson kommer till Norrlandsdagarna.
Hurra! 
Vilken vår det kan bli.

Skulle inte U2 släppa ett nytt album också?

Tokyo

London

Perpignan

New Delhi

Istanbul

Aten

Katovice

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden