måndag 14 oktober 2013

Fotbollen


Jovisst, igår tog Malmödamerna guld i fotboll.
Regnet öste ner och här är några av bilderna jag tog.

Slängde verkligen ihop en film snabbt också från festen.
Det var där min kamera gick sönder.
(Bra att jag nu är på filmkurs)
Se den här.
Här kan du också se en bildextra som gjordes på webben.

Svårt vid den här typen av jobb är att få bort de fotograferande kollegorna i bild.








I dagens tidning ser det ut såhär i Sydsvenskan.





Nu går ofta våra bilder också i City och där såg det ut såhär.
12 sidor, shoot it live och en liten film.
Övertid på den?







2 kommentarer:

Jonas sa...

Var redigeraren berusad ?
Hur fasen kan man lägga in dessa fula medaljer i din fina målbild.
Prova att lägga medaljerna på måfå var som helst i texten och set skulle skada mindre.

Otroligt dålig redigering.

Petter arvidson sa...

Snyggt! Gillar framförallt remotebilden! Usch, la din kamera också av? Det gjorde min också.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden