måndag 21 oktober 2013

Kopiera i tid


När du, eller jag för den delen gör ett lite längre reportage/stickning/projekt, vad du vill.
Lova mig en sak då.
Gör bilder under tiden.
Idag är det jag som sitter och kopierar på tok för många bilder och vrider och vänder.
Nu måste det bli färdigt.
Ny taktik till nästa gång.

Då blir det mer ett jobb än en njutning. Det är synd för det borde vara en fin process.
Ja, nu är de det ändå men det kunde varit lite softare.

Jag förvånas varje gång jag är på MFF nu för tiden så många "lallare" som släpps in på plan.
Nu pratar jag fotografer alltså, på läktaren får det vara hur många som helst och det är ju det också.
Men vad kommer alla fotografer ifrån?
Med utrustningar som inte går att fotografera sport med över huvud taget.
Nej, strama upp de där reglerna lite är mitt tips.

Nu måste jag fortsätta med mitt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden