söndag 20 oktober 2013

LAB-råttor


I fredags kväll kom jag hem från Kalmar.
Rätt så trött sådär som man är efter en kurs.
Många intryck och mycket nya saker.

Igår jobbade jag 10 timmar med annat och idag bläddrade jag igenom tidningarna.
Inte mycket som imponerar.

Jag har själv varit med och tittat på försöksdjur på sjukhuset.
Lab-råttor alltså.
Ja, du ser en bild här ovan men resten skippar vi.

När jag ser i helgens tidningar så blir jag glad när jag ser Anna Simonssons bilder.
Det är alltid något speciellt med dom.
Bra!
Ja, du ser dom här nedanför.

Frågan är om inte dessa intervjuerna är bättre än Skavlans själv?
Den här med Juliette Binoche som spelar krigsfotograf i sin senaste film.
När kommer den tror du?


Ikväll går jag på fotboll och nu öser regnet ner.






Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden