onsdag 23 oktober 2013

Min blogg


Den här bilden tog jag 2003 när jag följde ett pololag här i Malmö.
Inget konstigt med det.

Min blogg fungerar ofta som en komihåglista för mig själv.
Jag lägger ut filmer och tips som jag inte hunnit kolla på själv.
Igår la jag ut en film om en älg kan man säga.
Inget jag sett innan och inget jag tar bort heller.
Men det har kommit mycket mail om det.
Jag tipsar alltså inte bara om sånt jag själv tycker är bra, men det kanske finns någon som gör det.
Just i älgfallet har jag svårt att se det men detta är så uppenbart för mig.
Jag gillar inte allt jag tipsar om alltså.
Men har det lite med fotografi att göra så gör jag det mer än gärna.

Så funkar det.



2 kommentarer:

Micke P sa...

Eftersom jag var en av de som kommenterade med negativ ton kan jag väl förtydliga att min kritik inte var riktad mot dig utan mot fotografen i filmen. Jag borde ha uttryckt mig tydligare.

Sen kan jag väl tycka att det är onödigt att sprida länkar med sådant innehåll vidare. Ditt förtydligande förklarar varför det kan bli konstigt. Var går gränsen för att du ska ta bort ett inlägg i efterhand där det känns fel (om du nu har någon sådan gräns)?

Lars D sa...

Ingen fara Micke.
Du skulle se mailen, som att jag är en mansgris.
Jag har bara lagt ut det och visst, det kanske är dumt.

Jag har tagit bort ett inlägg och det var ett som jag skrev när jag blivit rånad i Barcelona direkt på natten efter det.
Höll sig inte inom de fotografiska väggarna.
Det tog jag bort.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden