måndag 7 oktober 2013

Mycke jobb!


Idag är det internationella barndagen.
I Malmö härjar en pedofil och skrämmer upp både barn och föräldrar.
Skrämmande.

Det är dimma över Skåne på morgonen.

Ikväll snackar Johan Persson och hans kollega i Lund på studentaftonen.
Gå dit om du har chansen.

Bilden är tagen i Edirne i Turkiet i somras.
Jag håller på att så smått strukturera upp mina hårddiskar, ja du vet den vanligaste sysslan för oss fotografer.

Jag har startat en riktigt lång jobbsession inser jag när jag kollar kalendern.
Jobbar 20 dagar på raken, ledig 1 och sen är det jobb i 5 igen.
Tufft kanske och det är sådär att vara i början på en sådan session.

Nu kör vi!

Ta dig förresten en titt på dessa bilder.
Jonas i NY tipsar mig om dom.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden