onsdag 30 oktober 2013

Tillbaka i Lund


Jag är tillbaka på Lundaredaktionen, allt flyter på i full fart.
Mycket att göra.

Det ska filmas, skrivas och fotograferas.
Räkningarna.
Ja, du vet månadsskifte.

Jag har den sedan länge men jag såg att SVT körde den nu och du ser den här.

På jobbet har jag blivit ombedd att göra TV några mornar, ja du ser dagens här.



Sist satt jag vid brasan, nu kör jag med kostym idag.
Bara för att.
Lite dumma klipp men det var för tidigt och bråttom, bråttom.

Nu ska jag sätta mig och komma ikapp med annat.
Vi hörs.

6 kommentarer:

Ingvar Andersson sa...

Tycker du vi ska införa kavaj- och
slipstvång på våra PFK-möten?????

undrar Ingvar

Lars D sa...

Haha, nej det tycker jag verkligen inte!
:-)
Du har sett att "tjejerna" kör soppkväll dessutom.
Var ska det sluta liksom.

/LarsD

Anonym sa...

Förbannat bra Lars. Vilken superidé. Man vill se mera. vad tror du om en "behind the scene" med Dareberg in action på ett fotojobb. Tror många av era läsare och framför allt vi bloggläsare skulle tycka detta vore intressant.

Ha de gött och kämpa på!

Rickard Sellman

Lars D sa...

Tack Rickard!
Ja, det hade nig varit enklare än det här projektet:-)
/LarsD

Anonym sa...

:-)
vad filmar du med och hur riggade du upp det?
mvh Rickard

Lars D sa...

Jag tryckte fast en Go-Pro i rutan så jag såg ändå vägen väldigt bra.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden