torsdag 28 november 2013

Fotosnack/Lina Haskel/Bosnien och minifredag



Men det är ju otroligt att Apelöga fixar ett fotosnack med Lina Haskel imogron fredag och jag kan inte vara med.
Har missat alla de där.
Så dumt och dåligt av mig.

Som om inte det räcker så släpper Adam Haglund sin Bosnienbok nu.
Kolla mer här.

Nästa vecka flyttar vi in till stan.
Nya lokaler.
Blir rätt skönt inser jag mer och mer.
Minimalism!

Jag hade en rätt stressig dag idag men jag inser direkt att det där skiter du i fullständigt.
Packa lite lätt för att åka till Stockholm.
Lyfter imorgon.
En härlig date med Tobbe&Jonas.
Vi kör minst en helg om året.

Förra året såg det ut såhär, såhär, såhär och såhär.
Året innan det såhär och såhär.
2010 typ såhär, men sådär kan jag hålla på länge.
Det är fint med våra träffar åtminstone.

Umeå, 2010. Jonas Lindkvist och jag.

Jag tror jag återkommer om helgen som kommer.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Äntligen:-)

Anonym sa...

Fina ni är! Ha så kul.
/Malin

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden