fredag 31 januari 2014

Cross


Men efter regn kommer säkert sol.
Idag har jag haft det riktigt fint.
Jag hann med några snabba jobb på morgonen och till eftermiddagen stack jag och fixade lite inför kvällen match.
Jag köper ett golfparaply bland annat.

Jag passerar Staples, en av mina favoritaffärer.
Visst, jag håller i ytterligare en reservoarpenna.
Cross nu igen.
Den här.
Fin, eller hur?
Jag hejdar mig ändå.
Dumt inser jag nu.

På vägen hittar jag två tänkbara reportage och jag hittar annat jag ska ha tag i.
Nu när jag sitter på rummet och har dörren öppen kommer solen.
Visst, regnet öser ner men nu kom solen!
Det gör mig glad.

MEN INTE NOG MED DET!
Jag fick äntligen igång mina sändare mot GPS:en såklart.
Så under matchen är det bara att sända iväg lite kort så är webben lugn och fin den också.
Hurra för mig kände jag där.
Den här tekniken...

Förkyld såklart.

Men gladast för jobben jag hittade, vi får se var det leder...

På bilden står min kollega, Max och gör telefon-TV.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden