söndag 19 januari 2014

Handbolls-EM i Danmark 2014


Se gärna filmen här ovan, den kanske är gjord lite snabbt men kul ändå.
Jag bjuder på det.

Sverige vann över Ryssland och det var en straff på slutet som säkrade segern.
Mattan är gul i handboll så det är svårt med färger och stressigt, stressigt.

Jaha, nu är klockan snart 22:00 och jag ska köra hem till Malmö.
Tuffa dagar för en bild i tidningen.
Så är det ju.

Tack till Nils Jakobsson och Heidi Silvander.
Alltid grymma.

Nu kör jag.






7 kommentarer:

Peter Holgersson sa...

Mer panoreringar i handboll - skitsnyggt!

Niklas Johansson sa...

..och jag säger mer små bakom filmer/minireportage från fotografens vardag bakom bilderna. Bra film och snygg panoreringsbild.
/Niklas

Lars D sa...

Tackar, tackar vad snälla ni är.
/LarsD

Anonym sa...

Håller med Peter, sjukt snygg panorering!

/ Peter

Jonas Tobin sa...

Alltid kul med video, uppskattas!! Och ytterligare en tumme upp för panoreringen.

/ Jonas

Anonym sa...

Håller med er alla, Kanon Lars! mer sånt!
//Sellman

Unknown sa...

Håller med alla i deras komentarer. Inspirerande och intressant. Mer sånt Lars.

/Jörgen

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden