onsdag 8 januari 2014

_MG_5448.jpg (jo, det är den rubriken jag vill ha)



Det rullar på rätt fint nu, många punkter på listan bockades av igår.

Innan jul hade jag PFK-södras styrelse hemma på middag.
Vi är ett sånt fint gäng så det gör verkligen ingenting att umgås med dom.
Det är bara härligt.
Jag fick dessutom Per-Anders Petterssons nya bok "rainbow transit".
Jag är fortfarande glad för den och igår hann jag bläddra i den lite.
Tack, styrelsen.
Dessutom fyller Per-Anders år idag.
Grattis-grattis!

Bilden till det här inlägget hittade jag i min Drobo under mappen "2007" och mappen heter "poptjej".
Mer vet jag inte.
Starkt, eller hur?

Att gå igenom Drobon och slänga, slänga kommer blir en succé under 2014.
Mer utrymme till det som verkligen ska sparas.
Poptjejen kan få ligga kvar dock, den mappen tar inte stor plats.
Bra så.

Nu är Årets Bild stängd och inom en framtid får vi veta vilka som är nominerade.
Det ryktades om att juryjobbet kanske skulle TV-sändas, via webben men jag har inte hört något mer om det.
Att juryn, som du dessutom ser på hemsidan nu träffas fredagen den 17 januari är dock klart.

Att fixa en ny hemsida, det kunde vara något för 2014 det.
Japp, jag sätter upp det också.

Igår var jag på handbollsträning och sådhär ser det ut i dagens tidning.
Idag är det ny träning.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden