söndag 26 januari 2014

Tintin i Amerika


Jag vet ärligt talat inte ordningen på mina USA-resor.
Har varit där väldigt mycket åtminstone.
Den här bilden tog jag på Magdalena Forsberg i Salt Lake City 2002.
Imorgon är det jag som sätter mig och flyger över Atlanten igen för ett uppdrag där borta.
iPaden är laddad med film för att klara resan.

Jag har inte packat riktigt än för det är ingen morgonflygning vilket är skönt tycker jag.
Men mycket att hinna med ändå såklart.
Men allt löser sig, det gör ju alltid det.

Rent fotografiskt ska det med en del utrustning så jag får verkligen skära ner på kläder och sånt.
Dumt.
Ja, ja inget gnäll nu, det passar sig liksom inte.
Vi hinner kanske höras innan, annars kommer du såklart få ta del av en del grejer som händer där borta du med.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden