tisdag 4 februari 2014

Palm


Det blir väldigt mycket fotboll när man är på träningsläger för just ett fotbollslag.
Inget att gnälla om alltså.

Dagens eftermiddagsträning ställdes in och det var riktigt skönt det.
Det gjorde att jag var klar till 17:00 idag.
Hurra!

Imorgon börjar dessutom POY-juryn jobba.
Du kan med lätthet koppla upp dig och följa juryarbetet.
Feature är först ut.

Själv ska jag på match så jag kommer inte hinna se särskilt mycket tyvärr.
Imorgon alltså.

OS börjar på fredag och jag är mäkta avundsjuk på fotograferna som är där.
Men jag får hitta andra saker som kan förgylla fotograferingsvardagen.

Nu väntar middag här och igår blev det mat ute på Anna-Maria island och var man än kommer är det knappt någon under 65 år.
Inget fel på det såklart men så ovanligt.
Florida är verkligen pensionärernas delstat.
Fint så.

Det är snart dags att flyga hem, det blir fint det med.
Men så fort allt gått, så är det ofta om jag har mycket att göra.

Nej, nu avrundar jag detta.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Saknar dig här i Ryssland

Kram

Jonas sa...

Du får vara lite nöjd att du inte är där….http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2014/02/04/journalists-at-sochi-are-live-tweeting-their-hilarious-and-gross-hotel-experiences/

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden