fredag 28 mars 2014

Glad!


Jag vaknar strax innan 06:00 och känner mig väldigt glad.

Igår kväll hade vi i PFK södra årsmöte och valde in Julia Lindemalm som ordförande efter mig.
Efter 6-7 år som ordförande kände jag att det var dags att släppa fram ny energi och nya idéer.
Så nu är jag som man säger en fri man i stan.
Julia visade också bilder och berättade om hur hon jobbar och det var mer än lyckat.
Fin kväll alltså.

Nu på morgonen så hade vi i vanlig ordning fotograf-frukost och Emil Malmborg inspirerade och Moa Dahlin stod för frukosten.
Bra start!

Jag köpte 2 stycken böcker av Johan Bävman.
Satan så fint dom gjort det, Moment.
Hurra för det!
Hatten av!

Nu är det fredag dessutom!


Bilden är tagen i Rumänien i december.

Jag blir också glad av det här inlägget.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Bilderna med framkallnings skålarna…så underbart!!!

Bilagan är ett snyggt tänk, keep it up Lasse!

J

Lars D sa...

Tack Jonas!

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden