lördag 22 mars 2014

Lördag 22/3


21/3.
Trisomi 21 som det också benämns.
Så ingen slump där inte.

Olika strumpor, gärna färglada är det som gäller.
För att det är fint med olika.
Jag själv gick "all in" och körde med olika skor också.
Bara för att.

Allas rätt i samhället. 
Eller hur?

Men det var också min gamla fina kollega Thomas Löfqvists födelsedag.
Jag skrev ett sms till honom och gratulerade.

Jonas i NY tipsar om det här.
Tack för tipset.

Jag är besviken på mig själv att jag inte tog mig upp i torsdags morse och gick till Fotografiska.
Känns så lätt men just då var det svårt. 
Mitt tåg gick hem klockan 11 och jag sa till mig själv att hänga på låset.
Vaknade strax efter 9 och tyckte mig inte hinna då.
Det stör mig idag när jag vaknar vid 7, som vanligt.
Märkligt det där.

Idag ska jag hoppa in extra på jobbet igen, det samlas upp fina kompdagar att ha någon annan gång.
Fint så.

Ha en fin lördag!

Just ja!
Jag har inte ställt några krav på mig det här året att skriva 100 inlägg i månaden men det är ändå fint när jag gör det.
Som detta.
100 i mars månad.
Check!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden