söndag 9 mars 2014

Sundsvall-Stockholm-Luleå


Helgen har gått i Årets Bilds tecken i Sundsvall.
Jag har inte hunnit blogga särskilt mycket även om jag la ut priserna som du såg under själva prisutdelningen.
Det finns massor att säga om helgen men frågan är om jag ens är kapabel till att få det gjort just nu.
Trött som ett ösregn.

Vaknade imorse rätt tidigt och njöt Knaust hotellfrukost.
Tog tåget till Arlanda.
Flög till Luleå.

Här sitter jag nu och har krämat ur mig en krönika till ÅB-magasinet.
Men jag har också sytt ihop påsen till föreläsningen imorgon.
Linda Wikström hämtar upp mig klockan 08:00.
Just ja, och klippt en film som jag återkommer med.

Jag lyckades förresten få ett rätt fint rum. Inte varje hotellvistelse som består av 2 våningar.
En våning med divan och häng liksom och på ovanvåningen var sängen.
Fint så.
Här ser du min hotellutsikt (även om just den är skit så att säga).

Men du.

Vi hörs en annan dag va?


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden