söndag 22 juni 2014

Söndag



Den här då, jag har berättat om den så många gånger.

SM i friidrott i Sollentuna. 3000 meter hinder och jag hade köpt en Ewa-Marine-påse som jag idag kanske inte rekommenderar dig att använda.
Jag skulle lägga den i botten på vattenhindret och ta bilder när löparna flög över men den flöt upp som en kork och jag snabbt ut och hämtade några stenar och la i påsen men den flöt upp direkt igen.
Startskottet gick och jag la mig bredvid och sträckte ner mina händer och armar så långt jag kunde och tryckte och tryckte.
Jonas Lindkvist, du vet min gamle vapendragare låg bredvid mig och tyckte det var kreativt.
Det kändes fint.

Det året satt Donald Mirelle i Årets Bild-juryn och jag fick pris för den.
Kolla gärna hans hemsida här.

Då var den i färg men nu testar vi den i svartvitt bara för att.
Det är alltid fint ju, eller hur?

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden