måndag 21 juli 2014

4.0



Helgen passerade i ett rasande tempo och på söndagen när jag gick hem från redaktionen var det jag som stämplade ut ordentligt från jobbet.
Fyra veckors semester kickar igång.

Linus Meyer & Anna Simonsson kom förbi och var med och firade den starten.
Härliga människor, duktiga fotografer.
Kanske det hör ihop, jag tror det.

Nu har snart första dagen passerat och jag fick äntligen iväg ett mail till Peter Holgersson som han bad mig om.
Usch, dåligt men det har gått i ett som sagt.

Nu är det semester och visst, jag kommer säkert blogga ändå men inte lika mycket och kanske inte dagligen.
Låt oss säga att jag inte lovar något så känner jag ingen press ändå.
Det känns väl okej?

Annars börjar jag min semester med att tänka på bländare 4.0
Vilken onödig bländaröppning.
Antingen går man ju direkt på 2.8 eller så kör man väl 5.6 tänker jag.
Helt plötsligt så börjar jag störa mig rätt mycket på den innan jag inser att när jag kör med 500mm kör jag ju på bländare 4.0 hela tiden.
Men där har jag ju inget val, eller hur?

Bilden är förresten tagen i Polen sommaren 2001.

Vi hörs kamrat!

2 kommentarer:

Robin Nordlund sa...

Njut av semstern nu Lars!

Lars D sa...

Tack Robin!

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden