fredag 11 juli 2014

Fotosnack på Apelöga


Men äntligen fick jag till det och kunde vara med på Apelögas väldigt fina arrangemang "Fotosnack".
Igår var det med Sanna Sjöswärd och hennes projekt.
Förutom att Sanna var duktig så är Dick Svendenborg väldigt träffsäker som intervjuare eller vad jag ska kalla honom.
Han leder ett samtal med en fotograf och jag har tipsat om detta tidigare men inte själv lyckats få tiden att räcka till.

Det blev en fin kväll och jag är riktigt imponerad av Apelögas driv och vilja och kontoret är väldigt fint det med, eller hur?
Egen biograf finns också för den som önskar det.

Adam Haglund är grundaren och driver säkert på en hel del men tyvärr kunde han inte vara med igår.



Erika Weiland, Christian Andersson och Therese Vorbau som alla jobbar på Apelöga.
Christian Andersson är för övrigt en av de fotografer som imponerade mest på mig när jag var chef när han kom och visade bilder.
Tyvärr var det redan då tuffa tider så jag hade svårt att få in honom, men jag är glad att det ändå rullar på för honom.
Dock är jag inte förvånad.

Nästa gång är det både du och jag som ser till att ta oss dit igen.
Har du, liksom jag missat någon tidigare så kan du ta igen någon här nedan:





Atmosfären runt Apelöga och deras projekt om ett nytt "fotografiska" i hamnen är fint tycker jag.
Du kan med lätthet stödja projektet lite till fick jag veta igår och du gör det här


1 kommentar:

Christian Andersson sa...

Så fint skrivet. Tack för det och kul att du kom. Vi ses på nästa Fotosnack. /Christian

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden