torsdag 21 augusti 2014

Salzburg 10

Här gör Salzburg 2-0 på frispark och det snackades om att Isaac Thulin (spelaren till höger vred sig) och det får man ju nästan hålla med om.

Då kom jag hem från min resa från Salzburg.
Vi får nog se det här som sista rapporten från den resan åtminstone.
 Visst, det blev ett "TV-inslag" till efter matchen där jag själv tog reporterrollen också.
När jag sänt hem mina bilder sprang jag ner i mixade zonen och ställde några frågor.
Men att ställa frågor OCH få det skarpt var trixigt så jag besparar er den här på bloggen.

Att vara på fotboll betyder stress.
22:40 gjorde Emil Forsberg mål för MFF i den 90:e spelminuten och sen sprang jag upp för att sända hem bilder.
Tidningen gick till tryck 23:10 så inte särskilt mycket tid att spela med där.

Nu är jag tillbaka på kontoret med en ruggigt dålig stämning efter de besked som kommit.

I början av första halvleken hade Markus Rosenberg en riktigt fin målchans men missade målet.

I slutminuten gjorde Emil Forsberg ett "bortamål" för MFF och det betyder alltid mycket i de här sammanhangen.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden