torsdag 25 september 2014

Luc

Jag sitter och bläddrar i boken "Winterreide" av fotografen Luc Delahaye.
När jag slår upp första sidan står det:

Grattis Kompis!
Något att lolla i när gräsmattan är lagd...
/Bonny

Nu gör jag det idag också, det är ju så fint med fotoböcker.
Det är något att hela tiden komma tillbaka till, att hitta nya grejer i.
Att få inspiration.

Har du sett just den här boken?
Den är grym, alltså på det sättet att Ryssland som så många gånger förr skildras med fattigdom, fylla och slagsmål.
Vi snackar fylla här.
Jag måste googla känner jag.
Jag finner den här filmen.




Annars hittar jag mest det här.

Boken är liten, som en pocket och jag gillar idén. En liten fotobok.
Lite mysigt.
Sa jag att det regnar ute?

Igår var jag på ännu en träning inom fotbollens värld.
Jag träffade fina Andreas Hillergren som du ju ser här på bilden.


På kvällen var jag som jag redan igår skrev om på bio.
Vi var ett litet fint fotografgäng som såg den ihop.
Bio är verkligen bra för en, för mig, för dig också säkert.

Nu packar jag ihop mina grejer och åker på ett möte och sen vidare på uppdrag.
Du ser till att ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden