onsdag 1 oktober 2014

1:a oktober


Det är första oktober idag, ny månad alltså.
Min bil är fixad och regnet öser ner.
Ikväll är det Champions Leage-match här i Malmö och jag är på plats.
Såklart.

Dagen går åt till att fixa ett gig (föreläsning) jag ska hålla på fredag, därför bilden till det här inlägget (snygg skjorta eller hur?).
Var kommer jag ifrån, var är jag och var vill jag?
Lite så.
Nya tankar.
Blir spännande.

Mina batterier till alla grejer ligger laddade och paraplyet är lagt i skuffen.
Mycket mer förberedelser än så behövs egentligen inte till en sån här match med start 20:45.
Jag vet att det blir tufft på slutet med tiden.

---------------------------------------------------------

Jag ser att min fina kamrat Johan Bävman har bilder i NG.
Se det här, satan så kul.
Jag lovar, det är första gången Höllviken är representerad där.

Igår på min löprunda tänkte jag på Andreas Bardell och hans resa till Afrika i januari och bara lite senare på dagen träffade jag honom på fotbollsträning.
Märkligt på något sätt.

Thomas LePrince visar sin nya telefon och tipsar på samma gång om en bok som jag dessutom hittar som filmer om FCP-X.
Det är perfekt, beställ du också.
Här.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden