tisdag 7 oktober 2014

Johanna+Brasa = Sant!

Jag får något påpekande om att jag "hängde ut" Johanna Lundberg i det här inlägget.
Nej, nej det var verkligen inte meningen, men det var enda bilden jag hade på någon kollega så hon fick figurera statist kan vi säga, hoppas inte du blev sårad av det Johanna.
Jag tycker istället du ska gå in på hennes hemsida och kolla hur duktig hon är.
Här gör du det.

På morgonen får jag äntligen tid att träffa fina, fina IDK.
Vi snackar film och han filmar och gör intervju med mig, så räkna med mycket rörligt från honom, låt oss säga nästa vecka.
Han verkar glad.

Strax bredvid honom sitter fina Cecila Nebel som jag också fick ge en kram, det var länge sedan.
Hon och jag var i Rumäninen i december 2013.
Kommer du ihåg?





Just i detta nu öser regnet ner och brasan är tänd och knäpper fint och tar bort dropparna som slår mot rutorna.
Det är redan mörkt ute och klockan är strax innan 17:00.
Ska vi säga 30/5.6 på 400 asa, eller är det ännu värre kanske?

Jag och Jonas Lindkvist håller på att planera en "date" för våra workshopdeltagare.
Alltid lika roligt.

Måste fokusera mer, på rätt saker.

Har du köpt Magnus Wennmans bok förresten?

Mycket faller på plats, trots allt.
Ringer och bokar och styr upp.

Johan och Henrik spelar in andra säsongen av "alla är vi fotografer".
Läs mer här.

Skivan växer såklart.

Ska allt verkligen vara rörligt i framtiden?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden