söndag 16 november 2014

College-vinnare!

Foto: Mario Wezel

Jag ser att Mario Wezel blir årets fotograf i college-tävlingen.
Så roligt och Tillykke!
Han tävlar med serien om Emmy som har Downs syndrom.
Kolla in fler bilder på hemsidan.

Om du vill se fler bra bilder och serier så kollar du här.
Men va Fan! Nu när jag själv kollar listan har ju min fina kamrat Daniel Ekbladh kammat hem ett brons han också.
Kolla här.
Grattis-grattis mannen!

Det är väldigt många prisade fotografer från Danska fotoskolan men jag hittar också Amanda Lindgren och Erik Pettersson från Nordens Fotoskola.
Grattis-grattis!

2 kommentarer:

Tina Skiöld sa...

Du har missat Simon Hastegård från Bild14 som vann brons i International Picture Story med bilder från Brasilien! :)

Lars D sa...

Tack Tina, såg det på natten när jag gick igenom alla bidragen.
Nu borde allt vara till rätta.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden