lördag 29 november 2014

Malmö-Stockholm-Malmö


Låt oss bara konstatera att bloggen har fått vila lite sista två dagarna.
Jag har varit i Stockholm.
Vilka dagar det blev, nu är jag hemma i vardagen igen.
Trött och nöjd som bara den.

Jag och min vapendragare Jonas Lindkvist sprang upp och ner i Hammarbybacken.
Vi träffade på gänget på TT bild med Tobias Röstlund i spetsen.
Vi gick längs kajen ner till Fotografiska
Vi hänge med Per Broman och sen kom ett gäng från våra workshops som vi bjudit in.
Många bra samtal och mycket skratt och en hel del bra bilder också såklart.

Jag får ett sms från en kollega som jag varit referens till angående ett fast jobb.
I dessa tider.
Hon fick jobbet!
Börjar nästan gråta av lycka.
Jag säger bara grattis till den arbetsgivaren men också grattis, grattis, grattis till jobbet.
Så värd det!

Nu ska jag bara glida ner i soffan och inte direkt göra någonting.
Tror jag tar upp det här med bloggen redan under morgondagen igen.

Har missat en del nämligen, men ni ska få veta mer.
Om allt, håll utkik.

2 kommentarer:

Ingmar Johanson sa...

Bra Lars. Har saknat dig.

sportskjutaren sa...

Hade så gärna varit med på "Workshop-träffen". Det var med blandade känslor som jag fick avstå pga jobb.

Hoppas få träffa på er i något annat sammanhang snart.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden