torsdag 6 november 2014

Torsdag


Trots att det känns stressigt är det rätt mycket som faller på plats just idag.
Det är skönt.

Jag zappade runt på TV,n igår och fick syn på Emma Svensson.
Hon fotograferade modeller i TV och känns så självklar och säker på sig själv.
Glad på samma gång.
Cool.
Du kan se programmet som jag fick kolla upp här.
Roligt att se kollegor när dom jobbar.
Förra året var Emma med i den här bloggens julkalender.
I lucka 24 hittade man henne och här har du den luckan.

Detta gör mig också glad.

Men även detta:



Dagen efter matchen publicerade vi en bild tagen av mig på "lineupen" av Malmö FF.
När laget står på rad innan match alltså med barn framför sig.
Det finns 11 barn och 11 spelare.
Nu har 8 hört av sig och vill ha bilder på sina barn och barnbarn..
Lite roligt tycker jag.

Bilden tog jag till ett pälsmode vi gjorde till tidningen.
Året var 2000.

Idag fyller fotograferna Sara Johari och Christian Andersson år.
Grattis till er!

Annars regnar det.

2 kommentarer:

Tom sa...

Den lille killens mysiga och glada min lever man gott på en dag. God fredag Lars!

Anonym sa...

Tack ska du ha:)
/Christian

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden