lördag 20 december 2014

Nya chefen!

Den här nya chefen jag fått, nej jag vet inte jag.
Lördag kväll, strax innan julen dundrar in sitter jag och fixar min nya dator. Visst han har gett mig en ny dator men att fixa med den nu, såhär på kvällen.
Är det rimligt?
Jag försöker med ledighet och andra fördelar jag lagt mig till med men han säger bara:
- Lägg av, det är nya tider nu.
Var ska det här sluta? Nu börjar jag bli riktigt rädd.

Men jag ser att reportrarna i England går ihop sig och demonstrerar mot att yrkesfotograferna inte längre används.
Fint på något sätt, du ser det här.

Jag ser att David Alan Harvey släpper en bok om Kuba.
Du kan med lätthet läsa mer om det här och köpa boken och printar.
Du kan också se en liten film här nedan.



Jag saknar min fina vän Daniel Ekbladh också, jag ser att han precis slutat sin utbildning i Danmark.
Vill se hans senaste projekt han gjort med en av mina kameror.
Okej, han har inte hört av sig så den kanske är borta nu men skit i det nu.
Deras klass skulle ta en gruppbild och det slutade illa med drönaren.
Kolla på hela filmen och läs om det hela här om du vill.



För att ge dig något från Daniel så skickar jag med ett projekt han gjorde på skolan.
Kolla in den här nedan (visst jag har tipsat om den förut, men ändå)



Nej, nu kommer chefen.
Måste sluta!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden