fredag 16 januari 2015

Fredag nu igen...

Idag är det fredag och klockan 15:00 sänder Årets Bild jurysnacket.
Du finner det lättast här.

Det är mycket datajobb just nu och väldigt lite fotograferande.
Igår bokade jag en USA-resa åtminstone.
Man (jag alltså) vet att det är många flyg när resan från New York lyfter 17:43.
Ganska exakt alltså, men om det faktiskt blir så är ju en annan fråga.

Året med medierna ligger på play och du kan gott se den.
Här.

Ikväll klockan 20:00 går en dokumentär om "mugshot".
Läs lite mer om det här.

I onsdags överraskade vi Bonny Håkansson som fyllde 40 år med en middag på krogen.
Det gänget sågs mest på 90-talet och det var som att färdas tillbaka i tiden på något sätt.
För mycket vin och många skratt.
Bonny vann 3 förstapriser i Årets Bild och köpte sen ett musteri och bytte bana.
"Fabrikören" kallar vi honom nu.
Köp must av honom på Sövde Musteri.

Jag avslutar det här inlägget med en serie bilder från SM i dragkamp i somras.
Tror jag berättat om hur jag drog med mig fond och tog mig verkligen ut från min "comfort zone".
Nyttigt och roligt på samma gång.
Såhär ser det ut.

Ha en fin fredag!












Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden