torsdag 8 januari 2015

Lugnet kommer sakta

Ibland funderar jag en del på hur det är att vara Håkan Röjder.
Att veta exakt vad som ska göras med en dator och program och allt, som för mig ibland kan vara en riktig stresspuckel.

Idag kom han förbi och hjälpte mig komma igång med nya datorn.
Jag känner lugnet komma smygande. Det är en del kvar såklart men det kan jag lösa själv...

Fixat Photoshop, fixat Photomecanics och alla andra grejer som jag vill ha.
Min chef han satt bara där och viftade med kreditkortet, log och sa:
- Köp!
Det känns grymt, datorn är dessutom snabb.
Chefen tycks vara emot något fulkör och inga brandväggar och andra proxysar som jag är van med.
Nu rullar det bara.

Tack snälla Håkan för all hjälp, det är ovärdeligt för mig.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden