lördag 10 januari 2015

Syre på en lördag


Igår avnjöt jag en fin lunch (marockansk gryta) med min kamrat Daniel Ekbladh.
Låt oss se det som en plus-aktivitet.
Han visade sitt senaste projekt i telefonen och hade klippt sig.
Han är finare i kort hår, men vad gör det?
Syre in.
Tack kompis.

Idag är det lördag.
Tävlingarnas deadlines börjar närma sig. Danskarna är redan klara med sitt.
Prisutdelning i mars.

Kommer ÅB-jury-sammankomsten sändas via webben?

Min nya dator alltså...

Kalendern börjar fyllas på med roligheter.

Om du inte läst Kamera&Bilds intervju med Martin Parr så finns den nu på nätet.

Några samtal med Ola, Ulf och Jonas gör mig också på ett fint humör.
Mycket fotograf-input.

Men nu är det lördag och enligt mitt schema (som inte finns) ska jag vara ledig idag.
Jag tror jag kopplar ur och går på bio istället.

Bilden har du säkert sett förut, den är från SM i dragkamp, sommaren 2014.

Jag förstår att du sitter som på nålar för att se det nya skrivbordet, men lugna dig det kommer här.

Vi ses.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden