söndag 10 maj 2015

Debut i SvD (8 sidor)


Till frukosten på Stadshotellet i Tidaholm läser jag SvD.
Det är fint att publicera sig igen och kunna visa några sidor/uppslag här på bloggen som jag varit med och gjort, det var länge sedan.

Jag är glad och tacksam att få debutera i SvD.
Federico Moreno och Katia Wagner skriver texten och tyvärr vet jag inte vem som redigerat.

Att få jobba med bildredaktören Staffan Löwstedt är både lärorikt och fint på många sätt. 
En ära.
Köp tidningen om du vill kolla eller läs på nätet här.

Tack för möjligheten.





7 kommentarer:

Jonas sa...

Grymt:-)

Anonym sa...

Heja Lars! Bra!
/hälsar Karin J

Peter Holgersson sa...

Bravo! Rätta man på rätt plats, o då menade jag inte fotografens "blå blod" ;-)

BRUNTE (Lars Brundin) sa...

Väldigt fina bilder och bra redigerat...
Grattis o välförtjänt!

Tony sa...

Jag ber att få lyfta på hatten - klockrent!! :)

sportskjutaren sa...

Instämmer i hyllningskören!
Bra jobbat!

Lars D sa...

Oj, tack vad snälla ni är.
Nu blir jag glad.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden