lördag 23 maj 2015

New York


Vaknar med bihålor fulla som tyskar på Octoberfestivalen.
Halsen säger sitt, som vi säger.

Jag tittar på Casey direkt på morgonen. Jag gillar verkligen hans organisation i kontoret och jag fattar ärligt inte hur han orkar/hinner allt han gör men jag fattar mer när jag ser den här.
Undrar hur hans frus domino ser ut, tvärtom gissar jag?

Idag skiner solen igen.

Jag grunnar lite på detta med upplösning på bilderna på bloggen, därför publicerar jag samma bild en gång till.
En test alltså.

Ja, jag ser ingen skillnad åtminstone. Känns lite jobbigt just nu.
Då testar jag med ännu en bild.





2 kommentarer:

Jonas Dandanell sa...

Angående din tanke om Casey, jag brukar undra hur du själv hinner med allt som du gör ;)

Keep it up

Lars D sa...

Jag tror jag ligger långt efter Casey ändå, men tack!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden