torsdag 28 maj 2015

Packning


Det kom en fin inbjudan till vernissage av P-O Stoltz utställning på Göteborgs botaniska trädgård.
Tack!
Fint.

Vilken dag det blev. Full fart i fabriken här.
Jag gillar det och när det tuffar på fint och saker bockas av.
Lycka.

Horisont kom dessutom i lådan idag, jag har inte hunnit bläddra dock Kalle Melander.
Men den är alltid fin.

Min kollega från Sydsvenskan-tiden Håkan Röjder fyller år idag, jag skickade honom ett sms tidigare.
Grattis kamrat!

Jag håller på och packa inför en liten snabb resa med avfärd 6:30 imorgon.
"Work harder" är det som gäller.
Blir roligt och jag är mer än övertygad att, om du kikar in här på bloggen så kan du nog hänga med på den.
Ett handbagage med kamerautrustning, kläder och laddare. 2 nätter.
Ska gå.

Jag får en förfrågan om att hålla en kurs senare, det tycker jag är roligt.
Tack för frågan.

Det är på tok för många fotografer som dör just nu.
Idag fick jag veta om ännu en (Cotton Coulson) , läs mer här.

Ikväll ska jag bläddra i en bok av Mary Ellen Mark, jag tycker det är hög tid för det.

Bilden är tagen i slussen när jag var med och gjorde reportage om poliserna i Stockholm.
Så egentligen har den ingen med något att göra till det här inlägget, mer än att jag tycker den är fin. 


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden