tisdag 9 juni 2015

Selfie


Det är skönt att vara igång med flygningen igen.
Jag tror inte jag berättade det men när jag var i Tidaholm och skulle ta några klippbilder med min drönare så stack den bara iväg.
Jovisst, du skrattar men den stack upp som ett skott i himlen och sen var den borta.
Nej, jag hittade aldrig den igen tyvärr.
Som jag fattat det var det heller ingen/inget som tycks ha gjort illa sig eller skadat sig.
Men nu finns det nyköpta grejer och igår var jag uppe och flög i Lund.
Det blåste lite och det var svårt att få till det som jag ville, men så roligt det är att hålla på med den där leksaken...
Du ser mig på min selfie till det här inlägget.

Härligt möte idag på morgonen och sen blev det jobb på Rosengård, du hörde säkert om skjutningen igår med 27 gripna.
Var är vi på väg?

Hoppas du har en fin dag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden