torsdag 9 juli 2015

Cool


Det är en bra torsdag.
Regnet öser ner och eftersom sågen på Bauhaus i Malmö är trasig körde jag till Löddeköpinge.
Där fungerade sågen men just den spånskivan jag siktat in mig på var slut.
Men ändå är det bra som bara den.
Byggandet fortsätter under morgondagen alltså.

Jag hade ett fint möte som gav massor med energi idag och så dyker det upp ytterligare projekt som kan bli roliga.
I love it!

Jag tipsade på Facebook om min gamla kollega Kenan Habuls text idag, jag kan göra det här med.
Läs den här.
Ja, du såg säkert förra inlägget, eller hur?

Jag hinner lyssna på två avsnitt av Fotosidans podcast mellan möten idag.
Båda kändes fina tycker jag och jag förvånas över Johanna Syréns lite extra.
Jag funderar mycket på det.
Sen blir jag inspirerad av att bläddra/läsa mer i fotoböcker.
Hösten, jag säger bara hösten.
Brasa och fotobok.
En kopp te.

Jörgen Johansson har namnsdag idag. Stort.
Grattis pånken!
Men även Jörgen Jarnberger såklart.

På bilden ser du min kamrat Claes Thuresson, det är en fin kille. Han ser  lite bister ut här kanske. 
Eller cool bara.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden