fredag 10 juli 2015

Fredag/Bygga/Workshop


Jag får in en anmälan till min och Jonas Lindkvist workshop vi håller i Kalmar i augusti här på morgonen.
Roligt. Ta chansen du också, det finns någon plats kvar.
Läs mer om den här.

För dig som verkligen följer den här bloggen har du koll på mig.
Idag väntar ett uppdrag, en spännande grej och sen ska jag köpa grejer till mitt byggprojekt.
Inatt vaknade jag av att jag kommer om bara några månader skratta åt det byggprojektet och åka och slänga den på soptippen.
Eller sälja den på blocket.
Jag ska efter sommaren sälja av lite grejer på blocket förresten, är du kanske i behov av kameragrejer så maila mig bara så kanske vi löser det på det sättet.

Bilderna till det här inlägget är tagna under workshopen i Gävle förra året förresten.

Ha en riktigt fin fredag.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden