tisdag 18 augusti 2015

Tisdag, Osaka och sånt


Jag ser att min senaste "veckans film" rullar på bra med såkallat "bra" siffror.
Tack för det, roligt.

Idag är det nya projekt på gång och full fart för att hinna med allt som ska hinnas med.

Har du sett Ed Kashis senaste projekt om sockerrörsarbetarna, se mer här.

Bilden till det här inlägget är taget i Osaka och året var 2007.
Det var en fin tripp på friidrotts-VM som gick där.
Vi åt samma middag varje natt med ris och kyckling, det var mysigt. Ja, du som följer den här bloggen vet ju att jag är rätt man i Japan så att säga.

Jag postar ett objektiv till Trollhättan idag. Bra det.
Ska sälja av och "slimma" utrustningen lite. Det blir lättare på något sätt.

Nej, nu måste jag köra på här.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden